lørdag 14. juni 2008

Utfordring fra ann mari

1) Hva gjorde du for 10 år siden:
Da venta jeg på om jeg kom inn på bibliotek og infostudiene på HiO og jobba på apotek... (Kom inn og slutta å jobbe på apoteket ;)

2) Hva er 5 ting på gjøre-lista mi i dag?
Heldigvis ikke så mye.... Scrappe, kanskje glo litt på skjermen

3) Snacks jeg liker:
sjoko, sjoko og sjoko

4) Ting jeg gjerne vil gjøre dersom jeg var milliardær:
Da ville jeg tatt med meg familien og reist til Australia, New Zealand, Japan og USA (ikke samtidig da)...
Og brukt penger på forskning bla så man kunne finne en kur mot div sykdommer som ME

5) Steder jeg har bodd:
Kun Oslo (og på beste østkant også...)

2 kommentarer:

reiduns blogg sa...

spennende utfordring.
jeg skrev en pm til deg inne på scrapping forumet men hvis du ikke leser den så skal jeg sende deg en mail etterhvert.
tenker masse på deg og vet hvordan det er å bli mobbet der inne.

tenker masse på deg vennen.

reidun

Virgo1971 sa...

Har lest og svart!
Tusen takk for støtten Reidun!
Setter kjempestor pris på den!
*klem*