lørdag 23. februar 2008

Scrappedugnad - Corinnes utfordring


Denne LOen er kanskje en smule personlig, men jeg har ventet leeenge på

å scrappe dette bildet. Det er av datteren vår Sigrid, ikke mange timene gammel...
Her er teksten på LOen (tror kanskje det går an å lese den, men jeg skriver den nå ned allikevel):
Hadde jeg ikke fulgt morsinstinktet mitt og kun gått på min neste ordinære svangerskapskontroll, hadde jeg ikke kunne scrappet dette bildet.
Men ettersom jeg syntes jeg kjente få spark i magen, fikk jeg mast meg til en ekstra kontroll, og der så legen at den lille i magen fikk for lite næring og at babyen måtte forløses ved hjelp av keisersnitt i svangerskapsuke 30.
29. August 2006 var dagen da min lille datter ble født, en 1065 gram lett lita jente.
Jeg er så glad for livet ditt kjære lille Sigrid.
Sigrid betyr seier og vakker og navnet ditt passer perfekt til deg.

8 kommentarer:

Mari sa...

nydelig!!!og for en sterk og rørende journaling!

Virgo1971 sa...

Takk! :)

Snuppelure sa...

Utrolig vakker LO og en svært rørende historie, må si det kom noen tårer her når jeg leste dette ja. Bra du hørte på morsinstinktet ditt å fikk en ekstra kontroll :o)

Synes du har fått deg en flott blogg her og det er fine ting du lager :o)
Tusen takk for titten :o)

Virgo1971 sa...

Tusen takk Snuppelure :)

Elisabeth sa...

Rørende og sterk historie!! Bra du fulgte morsinstinktet ditt der ja!! Kjempefin LO!! :D

Aquarell sa...

Nydelig side, og flott journaling.:D

LENA sa...

Denne var rørende og helt nydelig!

?? sa...

Rørende og vakker lo...
Godt du fulgte morsinstinktet ditt...
mange varme klemmer fra ellenk