søndag 10. februar 2008

Spesielle LOer


Denne LOen (beklager at bildet av den er litt uskarpt), er jeg
veldig fornøyd med. Bildet av føttene til jenta mi, er et følelsesladet et!
Vissheten om at jeg hadde mistet jenta mi hadde jeg ikke fulgt morsfølelsen
min om at jeg kjente så lite liv og få spark i magen min, er fortsatt vond,
og å se de nydelige føttene til godjenta mi bringer glede fordi jeg elsker
de og jenta mi så høyt! Er glad hun er i live og at jeg maste på legen min og
fikk en ekstra UL som førte til at hun ble henta ut med keisersnitt, leeenge
før termin...

6 kommentarer:

Christine sa...

Utrolig lekker LO :D Og for et flott bilde av snuppa di!

Virgo1971 sa...

Takk :)

Plomma sa...

Nydelig LO, og veldig rørende historie bak... *klem*

Virgo1971 sa...

Takk, Plomma!
*klem*

Elisabeth sa...

Spesielt!! Nydelig LO, og rørende og sterk historie!! Det er ikke alltid at LO'ene trenger å ha så mye "stæsj" og sånn som gjør de fine, en enkel LO med en spesiell historie kan gjøre mer inntrykk det! :) Var nydelig bilde da!! :D

Klem fra Lisa86, scrapping.no :)

Virgo1971 sa...

Tusen takk :)